Hatar kylan

Kom just in från förskräckligt kalla promenaden. Följde min systrar till stan för den ena skulle på bio och den andra på pyjamas-party så jag tänkte att jag lika gärna kunde följa med och köpa något  gått på Ica. Det gick bra ditt men hem höll jag fasiken på att dö.Kan dock bero på att hade mina tygskor men men.
Igår hade jag en trevlig spelkväll med Amanda,Adam och Gurkan. Vi spelade först lite poker sedan ett spel som heter Da Vinci Koden var riktigt roligt, först trodde jag att jag skulle vara dålig på det men det var bara  att tänka logiskt.Något so jag istället var dålig på var spelet GENI viket inte alls var lika kul för mig iallafall. Men i slut ändan var det en lyckad kväll :)
Hur man spelar Da Vinci Koden :
Genom att ställa frågor skall du försöka knäcka motspelarens koder, siffra för siffra.
För varje siffra du lyckas avslöja, får du lägga ytterligare en ”hemlig” bricka till din egen kod. Ju längre spelet pågår, desto fler upplysningar får du… men dina frågor avslöjar samtidigt en del av den egen kod, och du riskerar att avslöjas.

Vinner gör den spelare som längst lyckats hålla sin kod hemlig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0